Torsdag och massa sol:))

Godmorning !!

I natt va det varmt, så klibbigt å jobbigt..Sårt att sova, trots fönstret på vid gavel...
Men nu är man uppe och fått isig kaffe, ska ta en dusch oh sen knalla hem till Elliot...Dom åker till  Öland i morgon, så jag ska umgås med dom hela dagen..Sola,plaska med Elliot och Bara vara med honom...Nu hoppas jag att jag får ett fint vykort från Öland, från Elliots första riktiga sem..Haha..Kommer hänga vid brevlådan ju..:)...Blir en mkt givande sommar med mga nya händelser..Just nu känns allt så himla bra..Eba och Lukas förlovade sig i helgen.:)..Så söta..Dom va på sin första sem bilder finns nedan....Dom hade så fint där borta..Nu åker dom till gbg, Lukas ska jobba 3 veckor först...
Skriver mera i kväll..Måste sätta fart här..Hoppas Mathilda städat klart Husvagnen oxå så vi kan umgås..Annars får jag hjälpa henne.:)..Hörs senare...Ciao!!!


















Ebbas och Lukas semester i Grebbestad !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0