Trött som gnu..:) Whatever..:))

God morgon världen !!
Vaknade 08.30 eft en kort natt..Somnade runt 02...Varmt å ljust, usch sover illa då...
Men nu är man uppe, njuter av kaffet å solen verkar inte kunna bestämma sig..Jag skulle gärna ha lite regn nu faktskt..Så det blir lite riskare...Samtidigt så vill man ju att alla som börjar sin sem ska få njuta av solen:)
Idag blir det lite nytta hemma, sen en sväng på stan..Måste även gå igenom vinden å rensa ur...Den 6.e börjar Lukas jobba, ska bli skönt för honom att prova på och dessutom tjäna sina egna första pengar..Igår förlovade sig Lukas och Ebba, får fixa nån liten fest för dom:)
Mathilda och Björn åker till Öland på fred, så då får jag inte se Elliot hjärtat på över en vecka...Saknar redan ju...
Men jag hoppas dom får en kalasvecka där nere.
Hos mig händer inte så mkt denna sommar, dels ska Lukas jobba, och så måste jag få klart projekten här hemma...Så man slipper sånt till hösten...
Hoppas Ewa å Jesper kommer ner snart.Sen att syster kommer nga dagar, vi har pratat om det iaf...
Nu ska jag ta tag i det här..Önskar alla en toppen dag !!
På återseende...Tjingis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0