Julen och Nyår är över....

Julen firade jag med mina barn, mitt älskade barnbarn..Han blev sjuk stackarn, men vi hade det trevligt iaf..Och mkt julklappar blev det, Elliot fick, kläder, skridskor, hjälm, bilar, verktygslåda,tågbana,körpanel, motorcykel, pussel,filmer, sagocd, och gud vet vad, minst 50 julklappar, blir att man skämmer bort honom ju..Har ju bara honom..I går fyllde han då var det kalas, men vi firar honom nästa helg.Så av min sida ska vi köpa en mini motorcykel och lite annat..Bilbana måste han ju ha..:)
Nu är julen urstädat, ser fram emot ett underbart år..Nu till helgen firar vi Elliots, Miltons och min födelsedag..Sen den 6.e fyller Maria 40 då blr det party..Tack Maria och Magnus för en underbar nyår...
Ska snart åka till Ewa i Finnspång oxå, så längesen vi sågs..
Nu ska jag ta hand om min sjuka tonåring Lukas..Film mys å godis blir det..Längtar till Milton och Sandra kommer hem om en vecka:)
Tjingis !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0